جامعه پرستاری از تبعیض در پرداختی های نظام سلامت گلایه مند است و همین موضوع باعث خروج نیروهای پرستاری از مراکز درمانی در بخش دولتی شده است. کلانشهر: نیروهای پرستاری در بالین، بیشترین خدمات را ارائه میدهند و از همین رو، همواره ...